ZADARMA

מערכת תקשורת מבוססת אינטרנט או Wifi לשימוש מכל מקום בעולם. ניתן לבצע לרכוש או לנייד מספר ישראלי, לבצע ולקבל שיחות כמו בישראל כולל סמס.

אני משתמש במערכת הזאת גם לשימוש פרטי וגם לשימוש עסקי. המערכת מאוד זולה ומספקת המון פתרונות בחינם. העלות היא רק עבור מספרים וירטואליים ו\או הוצאת שיחות.

ניתן לרכוש חבילות תקשורת לפי יעדים וסוגי טלפונים וניתן גם לרכוש מספרים וירטואלים למדינות שונות. לחצו כאן לפרטים נוספים…

 

ביטוח נחלים חברה ישראלית שדואגת לביטוחי רילוקיישן, נוודים דיגיטליים, בעיות רפואיות מורכבות, ביטוח נסיעות מחו"ל ועוד.. מומלצים מאוד!!

נחלים נותנים פתרונות ביטוח לנוודים דיגיטליים ישראלים בכל העולם. הביטוח בשלב זה מתאים רק לישראלים שלא ניתקו תושבות. נחלים יודעים לתת פתרון למצבים מורכבים, כולל מחלות קשות. הספקת ביטוח מחו"ל. לחצו כאן לפרטים נוספים… 

גמישות מרבית לנוסעים תכופים כמו נוודים דיגיטליים ותרמילאים חברה מחו"ל שיודעת לתת פתרון ביטוחי לבעלי תושבות ולכאלה שאין תושבות.

Genki נותנים פתרונות ביטוח לנוודים דיגיטליים בכל העולם מכל העולם. הביטוח מתאים למי שלא ניתקו תושבות וגם לכאלה שניתקו. הספקת ביטוח מחו"ל. לחצו כאן לפרטים נוספים… 

בנק רב מטבעות. וויז זה בנק שנמצא בבלגיה ומספק פתרון להמרת מטבעות וחשבונות בנק מרובים.

הרעיון הוא שאתם יכולים לפתוח חשבון בנק אמיתי לגמרי לכל מטבע. בין החשבונות שאפשר לפתוח זה: חשבון אירופי, אוסטרלי, קנדי, אמריקאי, בולגרי, רומני ועוד.. אתם מקבלים מספר חשבון לכל דבר ואתם יכולים להמיר את הכסף בין החשבונות, ולבצע הפקדות מתשלומים לחשבון ממדינות שונות. לחצו כאן לפרטים נוספים….

קהילת נטוורקינג של עסקים הגדולה ביותר בארץ ומתנהלת כולה אונליין

אחד הקשיים הגדולים ביותר בנוודות היא הבדידות ואם אתם גם בעלי עסקים אז זה קושי מאוד גדול להתמודד לבד. ביז מייק ביז היא פלטפורמה אונליין שמחברת בין בעלי עסקים לצורך שיתוף ושיווק. לחצו כאן לפרטים נוספים…

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping